понеділок, 31 жовтня 2016 р.

Вчитель року


Т. В. Луценко



Додаткові дидактичні матеріали з англійської мови для 5 класу
(за підручником О. Д. Карпюк) 
























Управління освіти і науки Чернігівської обласної державної адміністрації
Відділ освіти Варвинської районної державної адміністрації
Варвинська районна гімназія



Додаткові дидактичні матеріали з англійської мови для 5 класу
(за підручником О. Д. Карпюк) 



Варва
2011

Рецензенти:
С. І. Шевченко – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри прикладної лінгвістики НДУ ім. М. Гоголя
Л. П. Чміль – вчитель-методист Варвинської ЗОШ I-III ст..


Додаткові дидактичні матеріали з англійської мови для 5 класу (за підручником О. Д. Карпюк). – Варва, 2011.- 46 с.


Даний посібник містить додаткові матеріали, що можуть бути використані при вивченні програмового матеріалу в 5 класі. В ньому включено лексичний матеріал з тем, що вивчаються в 5 класі, додаткові тексти для читання та аудіювання, а також орієнтовані зразки тем для усного мовлення. Наводяться зразки контрольних робіт з кожної теми. Посібник рекомендовано для вчителів англійської мови.


Схвалено радою методичного кабінету від 24 вересня 2011 року
Протокол № 4


Зміст
Вступ …………………………………………………………..5

Unit 1. Summer Is Over
Active Vocabulary…………………………………………...6
Topic for Speaking………………………………………..……7
Text for Listening…………………………………………..…..7
Test………………………………………………………..…8
Unit 2. Meet my Friends
Active Vocabulary………………………………………….…10
Topic for Speaking…………………………………………11
Text for Listening………………………………………..11
Test……………………………………………………………12
Unit 3. I’ve Got an Idea!
Active Vocabulary…………………………………………14
Topic for Speaking……………………………….………......15
Text for Reading…………………………………………..….15
Test…………………………………………………………...16

Unit 4. Plenty of Things to Do!
Active Vocabulary……………………………………………18
Topic for Speaking…………………………………………...19
Text for Listening…………………………………………….19
Test…………………………………………………………...20

Unit 5. What’s the News?
Active Vocabulary……………………………………………22
Topic for Speaking…………………………………………...23
Text for Listening…………………………………………….23
Test…………………………………………………………..24


Unit 6. Parties and Holidays
Active Vocabulary………………………………………….26
Topic for Speaking…………………………………………27
Text for Reading……………………………………………27
Test…………………………………………………………28

Unit 7. Hobbies and Pastimes
Active Vocabulary…………………………………………30
Topic for Speaking………………………………………...31
Text for Listening………………………………………….31
Test………………………………………………………...32

Unit 8. Everyday Activities
Active Vocabulary…………………………………………34
Topic for Speaking………………………………………...35
Text for Listening………………………………………….35
Test………………………………………………………...36

Unit 9. Health and Body Care
Active Vocabulary…………………………………………38
Topic for Speaking………………………………………...39
Text for Reading…………………………………………...39
Test………………………………………………………...40

Unit 10. We Are Ukrainians
Active Vocabulary…………………………………………42
Topic for Speaking………………………………………...43
Text for Reading…………………………………………...43
Test………………………………………………………...44

Список використаної літератури…………………………46


Вступ
Освіта ХХI століття – це освіта, в центрі якої перебуває людина, її неповторний духовний світ. Тому в технологіях навчання домінує особистісно-розвивальна орієнтація, яка зумовлена економічними та суспільно-політичними факторами. Сьогодні навчання школярів іноземній мові спрямоване на формування й розвиток особистості, яка здатна і бажає брати участь у спілкуванні англійською мовою, на створення умов, за яких учні можуть виявляти пізнавальну активність і мають бажання реально користуватися набутими знаннями та сформованими мовними навичками і уміннями. Завдання вчителя – прищепити учням жагу до здобуття знань, створити такі умови, щоб процес навчання був для них цікавим, потрібним, комфортним.
     У даному посібнику представлено додаткові дидактичні матеріали, що можуть бути використані вчителем при опрацюванні програмового матеріалу в 5 класі, наводяться додаткові тексти для читання та аудіювання, орієнтовані зразки тем для усного мовлення, рекомендуються зразки контрольних робіт з кожної теми, розроблені автором, пропонується список літератури, що може бути використана вчителями.
     Автор сподівається, що цей посібник стане в нагоді вчителям англійської мови загальноосвітніх навчальних закладів, які працюють в 5 класах.




Unit 1
SUMMER IS OVER    
Active Vocabulary:
1.      was [ wסz ] був;
2.      were [ wə: ] були;
3.      seaside [ ̕sı:saıd ] морське узбережжя;
4.      lucky [ ̕lΛkı ] везучий;
5.      soon [ sun ] скоро;
6.      to meet ( met, met ) зустрічатися;
7.      often [ ̕ס:fn ] часто;
8.      to tell ( told, told ) розповідати;
9.      always [ ̕ס:lwəz ] завжди;
10.  a trip [ trıp ] подорож;
11.  us [ Λs ] нам, нас;
12.  sometimes [ ̕sΛmtaımz ] іноді, інколи;
13.  seldom [ ̕seldəm ] рідко;
14.  to lie ( lay, lain ) лежати;
15.  a lake [ leık ] озеро;
16.  a field [ fı:ld ] поле;
17.  wonder [ ̕wΛndə ] диво;
18.  full of [ ful əv ] повний (чогось);
19.  to wait [ weıt ] чекати;
20.  helpful [ ̕helpful ] допомагаючий;
21.  friendly [ ̕frendlı ] дружній;
22.  leader [ ̕lı:də ] лідер;
23.  circus [ ̕sə:kəs ] цирк;
24.  a theatre [ ̕θıətə ] театр;
25.  to swim ( swam, swum ) плавати;
Topic for Speaking “Summer Holidays”
I spent my summer holidays very well. I had a good time in summer. In June I went to the camp. At the camp we played games, made new friends, had concerts and discos. We lay in the sun and had picnics. It was very nice! In July I went to the seaside with my family. I lay in the sun and swam in the sea. I liked the sea very much. In August I was at home and visited my grandparents. I read books and went to the river and to the forest. I liked my summer holidays very much.  

Text for Listening
I like summer holidays very much. It’s warm. I spend much time outdoors. Usually I spend June with my parents at the seaside. I like to swim in the Black Sea and lie in the sun.
In July my parents return to their work and I go to a camp. The camp is near my town. We have a lot of fun at the camp. There is a forest near our camp and we go there to have a picnic in the morning.
August comes and I go to the country to see my grandparents. They have a big old house and I come to see and help them. We spend a lot of time near the river fishing or swimming. I have a good time in the country.
I come back home at the end of August, meet my friends and we have a picnic.
I like summer and enjoy my summer holidays very much.






Test

Topic “Summer Is Over”

I variant
1.      Translate into English:
-          велике озеро;
-          маленьке село;
-          допомагаючий лідер;
-          повний див;
-          лежати на сонці;
-          зелене поле;
-          плавати в морі;
-          чудовий цирк;

2.      Translate into English:

1.      Я був у селі влітку.
2.      Ми прочитали багато книг цього літа.
3.      – Ти ходив до школи вчора? – Так.
4.      Діти зустріли нових друзів у таборі.
5.      Ми рідко плаваємо в морі.
6.      Ми були вдома в липні.
7.      Я не їздив до моря влітку.
8.      Діти люблять літні канікули.

3.      Write a composition “My Summer Holidays”.




Test

Topic “Summer Is Over”

II variant
1.      Translate into English:
-          чудові гори;
-          дружелюбний хлопчик;
-          новий театр;
-          зустрітися з другом;
-          везучий чоловік;
-          хороший табір;
-          розповідати про літо;
-          поїхати до моря;

2.      Translate into English:

1.       Ми любимо ходити до цирку.
2.      Я був у горах влітку.
3.      – Ти  читав книгу вчора? – Ні.
4.      Ми були в селі цього літа.
5.      Я часто їжджу до табору.
6.      Діти грали в ігри на подвірї.
7.      Хлопчик не ходив до школи вчора.
8.      Я плавав у морі влітку.

3.      Write a composition “My Summer Holidays”.



Unit  2
MEET  MY  FRIENDS

Active Vocabulary:
1.      a classmate [ ̕klα:smeıt ] однокласник;
2.      to send ( sent, sent) посилати, відправляти;
3.      to draw ( drew, drawn ) [dro: ] [dru: ] [dro:n ] малювати;
4.      comic strips [ ̕kסmık strıps ] комікси;
5.      dull [ dΛl ] нудний;
6.      awful [ ̕o:ful ] жахливий;
7.      fantastic [ fən̕tæstık ] фантастичний;
8.      exciting [ ık̕saıtıŋ ] хвилюючий;
9.      lovely [ ̕lΛvlı ] милий, приємний;
10.  great [ greıt ] великий, чудовий;
11.  to meet (met, met ) зустрічати;
12.  light [ laıt ] світлий;
13.  hair [ heə ] волосся;
14.  curly [ ̕kə:lı ] кучерявий;
15.  wavy [ ̕weıvı ] хвилястий;
16.  straight [ streıt ] прямий;
17.  friendship [ ̕frend∫ıp ] дружба;
18.  human [ ̕hјu:mən ] людський;
19.  skin [ skın ] шкіра;
20.  slim [ slım ] стрункий, тендітний;
21.  special [ ̕spe∫əl ] особливий, спеціальний;
22.  comfortable [ ̕kΛmfətəbl ] зручний;
23.  a way of life [ weı əv laıf ] спосіб життя;
24.  planet Earth [ ̕plænət ə:θ ] планета Земля;
25.  to be alike [ ə̕laık] бути схожим;
26.  to need – потребувати;
Topic for Speaking   “Appearance”
This is a girl. Her name is Ann. She is my classmate. Ann is eleven. Her skin is light. She has straight dark hair. Her eyes are brown. Ann is not tall. She is slim. She looks like her mother. She likes sport and music. Ann is a very good girl.   

Text for Listening
Hello, I’m Andrew. I’ve got a friend. His name is Pete. He is ten years old. We live in Lviv. It’s a city in Ukraine. We look much alike. We are tall and slim. We’ve got wavy brown hair and green eyes. Pete is very kind and friendly. He loves animals. Pete has got a dog, called Mozart. It’s fantastic, it can think. This year I’ve got a new computer. Pete and I would like to have e-mail friends. We are waiting for you and your e-mail letter. Bye!













Test

Topic “Meet My Friends”

I variant

1.      Translate into English:
-          струнка дівчинка;
-          хвилясте волосся;
-          світла шкіра;
-          спосіб життя;
-          людська дружба;
-          зелені очі;
-          виглядати добре;
-          чорний колір;

2.      Translate into English:
1.      Мій друг має біляве пряме волосся.
2.      Його очі – сині.
3.      – Вона висока дівчинка? – Так.
4.      Я потребую хорошого друга.
5.      Він виглядить дуже гарно.
6.      У неї світла шкіра.
7.      Колір її очей – зелений.
8.      Його мама – струнка жінка.

3.      Describe the person in the picture.



Test

Topic “Meet  My  Friends”

II variant
1.      Translate into English:
-          біляве волосся;
-          сині очі;
-          темна шкіра;
-          бути схожим;
-          планета Земля;
-          потребувати друга;
-          пряме волосся;
-          сірий колір;

2.      Translate into English:
1.      Її сестра – дуже струнка дівчина.
2.      Колір його волосся – чорний.
3.      У нього темна шкіра.
4.       Вона виглядає гарно сьогодні.
5.      Ми потребуємо особливих друзів.
6.      – Він високий чоловік? – Так.
7.      Її  очі – карі.
8.      Моя мама має коротке кучеряве волосся.

3.      Describe the person in the picture.




Unit  3
I’VE  GOT  AN  IDEA
Active Vocabulary:
1.      an idea [ aı̕dıə ] думка, ідея;
2.      Let’s =Let us [ lets ] давайте;
3.      a newspaper [ ̕nјu:speıpə ] газета;
4.      to call [ ko:l ] звати, називати;
5.      a bridge [ brıdЗ [ міст;
6.      a language [ ̕læŋgwıdЗ ] мова;
7.      to use [ јu:z ] користуватися, вживати;
8.      world [ wə:ld ] світ;
9.      to find ( found, found ) [ faınd ] знаходити;
10.  to understand ( understood ) [ Λndə̕stænd ] розуміти;
11.  to connect [ kə̕nekt ] повязувати;
12.  a country [ ̕kΛntrı ] країна;
13.  to start [ stα:t ] починати;
14.  foreign [ ̕fо:rın ] іноземний;
15.  international [ ıntə̕næ∫ənəl ] міжнародний;
16.  popular [ ̕popјulə ] популярний;
17.  to improve [ ım̕pru:v ] покращувати;
18.  to travel [ ̕trævəl ] подорожувати;
19.  a skill [ skıl ] уміння, здібність;
20.  to exchange [ ıks̕t∫eındЗ ] обмінюватись;
21.  clever [ ̕klevə ] розумний;
22.  wise [ waız ] мудрий;
23.  to know ( knew, known ) [ nou ] [ nјu: ] [ noun ] знати;
24.  important [ ım̕po:tənt ] важливий;
25.  suddenly [ ̕sΛdənlı ] раптом;

Topic for Speaking  “I Study English”
English is very popular in the world now. It can help us learn more about English-speaking countries. People want to read and understand newspapers, magazines and books from other countries. They want to watch and understand TV programs. That’s why they learn foreign languages. The English language helps people to work together. It is the language of international communication and friendship.
   I study English too. I want to improve my English. That’s why I have to work hard at it. I have to learn many words, to do exercises to know English. I must speak English with my friends, read English books, sing English songs. All these things can help me improve my English.

Text for Reading “A Bad Mark in English”
“Dad, I got a bad mark in English!” said Oleg. He was sorry, he looked down.“Dad, why do I have to learn English? I don’t know with whom I can speak English.”
“You are not right, my boy! You can speak English with your teacher and friends, you can watch films in English,” answered Dad. “But I can speak Ukrainian with them, I know Ukrainian very well!”
“You can speak English when American and English children come to see us”, said Oleg’s father.
Oleg thought a little and asked his Dad, “Do American and English children learn Ukrainian?”“Of course, they do, they are very good pupils”, answered Dad.
“It is great! Then I can speak Ukrainian with them”, said Oleg. Dad laughed. Oleg said, “It is a joke. I know why I have to learn English.

Test

Topic “I’ve Got an Idea”

I  variant
1.      Translate into English:
-          хороша ідея;
-          іноземна мова;
-          зєднувати країни;
-          розпочинати газету;
-          користуватись компютером;
-          заводити друзів по всьому світу;
-          подорожувати до міста;
-          маленький міст;

2.      Translate into English:
1.      Я  вивчаю іноземну мову.
2.      Англійська мова – це міжнародна мова.
3.      – Тобі подобається вивчати англійську мову? – Так.
4.      Я люблю подорожувати.
5.      Мені потрібно вивчати багато нових слів.
6.      Ми маємо читати англійські книги і газети.

3.      Write a composition “I Study English.”







Test

Topic  “I’ve Got an Idea”

II  variant
1.      Translate into English:
-          міжнародна мова;
-          популярна газета;
-          розуміти англійську мову;
-          знаходити друзів;
-          покращувати вміння;
-          обмінятися ідеями;
-          великий міст;
-          назвати країну;

2.      Translate into English:
1.      Діти мають робити багато англійських вправ.
2.      Мені потрібно вивчати іноземну мову.
3.      Я люблю користуватися компютером.
4.      – Ти любиш вчити нові слова? – Ні.
5.      Англійська мова – дуже популярна сьогодні.
6.      Я працюю багато над англійською мовою.

3.      Write a composition “I Study English”.







Unit  4
PLENTY OF THINGS TO DO
Active Vocabulary:
1.      to make ( made, made ) [ meık ] робити;
2.      of course [ əv ko:s ] звичайно;
3.      to type [ taıp ] друкувати;
4.      an editor [ ̕edıtə ] редактор;
5.      a reader [ ̕rı:də ] читач;
6.      a secretary [ ̕sekrətərı ] секретар;
7.      an article [ ̕α:tıkl ] стаття;
8.      an answer [ ̕α:nsə ] відповідь;
9.      a camera [ ̕kæmərə ] камера, фотоапарат;
10.  a reporter [ rı̕po:tə ] репортер;
11.  an interview [ ̕ıntəvјu: ] інтервю;
12.  e-mail [ ̕ı:meıl ] електронна пошта;
13.  to communicate [ kə̕mјunıkeıt ] спілкуватися;
14.  through [ θru: ] через;
15.  future [ ̕fјu:t∫ə ] майбутній;
16.  tomorrow [ tu̕mסrou ] завтра;
17.  next [ nekst ] наступний;
18.  Internet [ ̕ıntənət ] інтернет;
19.  a compositor [ kəm̕pסzıtə ] складач, набирач;
20.  a correspondent [ korıs̕pסndənt ] кореспондент;
21.  a message [ ̕mesıdЗ ] повідомлення, послання;
22.  to deliver [ dı̕lıvə ] доставляти;




Topic for Speaking “Making a Newspaper”
Millions of people read different newspapers. Many people work hard to make a newspaper. Usually an editor chooses the stories. A photographer takes photos. A reporter interviews people and a correspondent sends information to the newspaper office. A compositor makes the newspaper pages and a secretary types the stories. Machines print newspapers and then drivers deliver them.
     I like to read newspapers. There are many newspapers and magazines for children. My favourite newspaper is “Kazkovyi Vechir” and my favourite magazine is “Barvinok”. I like them because there is much interesting information for reading there.

Text for Listening “Greeting Cards”
It was two weeks before Christmas, and Mrs. Brown was very busy. She bought a lot of Christmas cards to send to her friends and to her husband’s friends, and put them on the table in the living-room. Then, when her husband came home from work, she said to him, “Here are the Christmas cards for our friends, and here are some stamps, a pen and our book of addresses. Will you write the cards while I am cooking the dinner?”
Mr. Brown did not say anything, but walked out of the living-room and went to his study. Mrs. Brown was very angry with him, but did not say anything either. Then a minute later he came back with a box full of Christmas cards. All of them had addresses and stamps on them. “These are from last year,” he said. “I forgot to post them.


Test

Topic  “Plenty of Things to Do”

I  variant
1.      Translate into Ukrainian:
-         a big article;
-         a good reporter;
-         a lazy boy;
-         to type an answer;
-         through Internet;
-         to know a language;

2.      Translate into English:
-          хороший секретар;
-          розумний редактор;
-          робити газету;
-          важлива стаття;
-          звичайно;
-          іноземна мова;

3.      Translate into English:
1.      Я піду до школи завтра.
2.      Мій друг – розумний хлопчик.
3.      Ми спілкуємось з другом через інтернет.
4.      – Ти будеш гуляти наступної неділі? – Так.
5.      Він не друкуватиме цієї відповіді.
6.      Я не читатиму цієї книги.
7.      – Вона прийде завтра? – Так.
8.      Ми гратимемось на подвірї завтра.

4.      Write a composition “Making a Newspaper”.
Test

Topic “Plenty of Things to Do”

II  variant
1.      Translate into Ukrainian:
-          a big camera;
-          a wise editor;
-          a lazy girl;
-          to make a newspaper;
-          important language;
-          suddenly;

2.      Translate into English:
-          погана стаття;
-          іноземна мова;
-          друкувати лист;
-          хороший читач;
-          через інтернет;
-          важлива відповідь;

3.      Translate into English:
1.      Ми підемо до школи наступного понеділка.
2.      – Він прийде до мене? – Так.
3.      Я не вчитиму цю мову.
4.      – Ти допоможеш мені завтра? – Так.
5.      Вона не читатиме цю газету.
6.      Вони спілкуються через інтернет.
7.      Моя подруга – мудра дівчина.
8.      Я надрукую цей лист завтра.

4.      Write a composition “Making a Newspaper”.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                
Unit  5
WHAT’S  THE  NEWS?
Active Vocabulary:
1.      to point [ poınt ] вказувати;
2.      to repeat [ rı̕pı:t ] повторювати;
3.      slowly [ ̕sloulı ] повільно;
4.      to speak ( spoke, spoken ) розмовляти;
5.      together [ tu̕geðə ] разом;
6.      to feel ( felt, felt ) почувати (себе);
7.      a puppet [ ̕pΛpıt ] лялька (шита);
8.      an accent [ ̕æksənt ] акцент;
9.      communication [ kəmјunı̕keı∫n ] спілкування;
10.  a sound [ saund ] звук;
11.  grammar [ ̕græmə ] граматика;
12.  pronunciation [ prənΛnsı̕eı∫n ] вимова;
13.  to pronounce [ prə̕nauns ] вимовляти;
14.  another [ ə̕nΛðə ] інший;
15.  to ring ( rang, rung ) дзвонити;
16.  culture [ ̕kΛlt∫ə ] культура;
17.  while [ waıl ] поки;
18.  to look for [ luk ] шукати;
19.  information [ ınfə̕meı∫n ] інформація;
20.  vocabulary [ və̕kebјulərı ] словник, словниковий запас;
21.  spelling [ ̕spelıŋ ] написання, правопис;
22.  homestay [ ̕houmsteı ] проживання в чиємусь домі;



Topic for Speaking “Learning Communication”
Children learn their first language from their parents. Parents speak to them. Children listen, repeat the words and slowly learn to speak. Many toys help children to communicate too. Sometimes parents and children play together with toys. Communication becomes a game. Small children speak to toy animals and dolls or puppets. In some families parents speak different languages. So, their children learn to speak two languages. The best start for learning a foreign language is the age before 12 years old.   

Text for Listening “Mary’s Interview”
Last week Taras interviewed Mary Win. She is the director of ABC foreign study. She helps people going home-stays around the world. Miss Win said going on a home-stay is a great way to learn another language. Children on a home-stay live with families in other countries. They learn about their cultures. They have a chance to try many new things. They eat meals with their guest families. Miss Win was visiting Taras’s school on October the 20th. For two hours she was answering the pupil’s questions. They celebrate the holidays with them. They also go to local schools and make new friends. And they speak another language all day long.





Test

Topic “What’s the News?”

I variant
1.      Translate into English:
-          іноземний акцент;
-          хороша вимова;
-          англійська граматика;
-          шукати інформацію;
-          важлива робота;
-          вимовляти звук;

2.      Translate into English:
1.      Ми друкували статтю о 5 годині.
2.      Діти не грали в футбол о 9 годині вечора.
3.      Коли мама прийшла додому, я робив свої уроки.
4.      – Батько дивився телевізор о 8 годині? – Так.
5.      Хлопчик читав книгу в той час.
6.      Коли вчитель зайшов у клас, діти розмовляли.

3.      Describe what all members of your family were doing when you came home from school yesterday.

4.      Answer the questions:
1.      What were you doing at 5 o’clock yesterday?
2.      Were you sleeping at 9 o’clock in the evening?
3.      What was your mother doing at 6 o’clock in the morning?
4.      Was your father sleeping or watching TV at that time?


Test

Topic “What’s the News?”

II variant
1.      Translate into English:
-          українська культура;
-          інша лялька;
-          повторювати повільно;
-          вимовляти з акцентом;
-          говорити разом;
-          важлива інформація;

2.      Translate into English:
1.      Коли батько прийшов додому, ми дивились телевізор.
2.      Ми грали на компютері о 4 годині.
3.      Я не грав у шахи о 7 годині вечора.
4.      Мій друг писав листа в той час.
5.      – Мама читала книгу о 6 годині? – Ні.
6.      Коли діти відкрили двері, вчитель писав на дошці.

3.      Describe what all members of your family were doing when you came home from school yesterday.

4.      Answer the questions:
1.      What were you doing when the teacher came into the classroom?
2.      Was he playing chess at 7 o’clock?
3.      What was your sister doing at 11 o’clock?
4.      Were you watching TV or sleeping at 9 o’clock?  

Unit 6
PARTIES AND HOLIDAYS
Active Vocabulary:
1.      an envelope [ ̕envəloup ] конверт;
2.      a guest [ gest ] гість;
3.      an invitation [ ınvı̕teı∫n ] запрошення;
4.      a piece of [ pı:s ] шматок (чогось);
5.      a string [ strıŋ ] смужка, стрічка;
6.      each [ ı:t∫ ] кожен;
7.      every [ ̕evrı ] кожен;
8.      to blow ( blew, blown ) [ blou ] [ blu: ] [ bloun ] дути;
9.      glue [ glu: ] клей, клеїти;
10.  to prepare [ prı̕peə ] готувати(ся);
11.   to have a look – подивитися;
12.  to cut (cut, cut ) [ kΛt ] різати;
13.  a balloon [ bə̕lu:n ] повітряна кулька;
14.  a party [ ̕pα:tı ] вечірка;
15.  a badge [ bædЗ ] значок, емблема;
16.  to forget ( forgot, forgotten ) забувати;
17.  a contest [ ̕kסntest ] конкурс;
18.  a prize [ praız ] приз;
19.  a surprise [ sə̕praız ] сюрприз;
20.  a winner [ ̕wınə ] переможець;
21.  to applaud [ ə̕plo:d ] аплодувати;
22.  to vote [ vout ] голосувати;
23.  to invite [ ın̕vaıt ] запрошувати;
24.  a holiday [ ̕holıdeı ] свято;
                                                  

Topic for Speaking “Our Parties”
Children of our class like to have parties. We write invitations for our guests. Our party always has a theme: a birthday party, a New Year’s party or any other. We prepare many interesting things for the party: we blow up balloons, make surprises. There are many games and contests. We vote for the leader of the party. He or she gives prizes to the winners. Usually every child gets a small prize.
    As for me, I like parties very much. My favourite one is birthday party. I like to invite guests and have fun at my birthday party.
         Text for Reading “Holidays in Ukraine”
There are dates and events in the life of people of our country that are important for everybody in Ukraine. These are national holidays, people do not work on these days. The most important holiday of Ukraine is the Day of Independence. The Ukrainians celebrate it on the 24th of August.
The New Year’s Eve, Christmas are also celebrated in Ukraine. Everyone likes the New Year’s Eve. We usually buy a New Year Tree, decorate our house with garlands, send postcards to our relatives and friends. Christmas is the day when Jesus Christ was born. In Ukraine we celebrate this holiday on the 7th of January. The Eve of Christmas is called the Holly Evening. All the family gets together to have Christmas Supper. It is necessary to prepare 12 different dishes. No one at the table can eat till the first star appears in the sky. Religious people go to the church.


Test

Topic “Parties and Holidays”

I variant
1.      Translate into English:
-          різати смужку;
-          надувати повітряну кульку;
-          готуватися до вечірки;
-          аплодувати переможцям;
-          кожен гість;
-          маленький значок;

2.      Translate into English:
1.      Я люблю готувати сюрпризи.
2.      У нас буде вечірка завтра.
3.      Кожен гість отримує запрошення.
4.      Я вирізав гарну квітку.
5.      Ми маємо багато конкурсів і ігор на святі.
6.      Хлопчик надув велику повітряну кульку.

3.      Write a composition on the topic “Our Parties”.
  








Test

Topic “Parties and Holidays”

II variant
1.      Translate into English:
-          готувати сюрприз;
-          голосувати за лідера;
-          аркуш паперу;
-          робити запрошення;
-          клеїти конверт;
-          червона повітряна кулька;

2.      Translate into English:
1.      Дівчинка вирізала запрошення.
2.      Діти готують багато призів для вечірки.
3.      У нас буде багато гостей на святі.
4.      Я люблю надувати повітряні кульки.
5.      Кожен переможець отримує приз.
6.      Ми приготували сюрпризи до свята.

3.      Write a composition on the topic “Our Parties”.









Unit 7
HOBBIES AND PASTIMES
Active Vocabulary:
1.      hobby [ ̕hסbı ] хобі, улюблене заняття;
2.       pastime [ ̕pα:staım ] розвага;
3.      free time [ frı: taım ] вільний час;
4.      time off [ taım סf ] вільний час;
5.      to collect [  kə̕lekt ] колекціонувати, збирати;
6.      collection [kə̕lek∫n ] колекція;
7.      a stamp [ stæmp ] марка;
8.      photography [ fə̕tסgrəfı ] фотографування, фотозйомка;
9.      expensive [ ıks̕pensıv ] дорогий;
10.  a fair [ feə ] ярмарок;
11.  to travel [ ̕trævəl ] подорожувати;
12.  to be fond of [ fסnd ] захоплюватись (чимсь);
13.  to be interested in [ ̕ıntrıstıd ] цікавитись;
14.  to fall (fell, fallen) – падати;
15.  to sleep (slept, slept) – спати;
16.  cooking [ ̕kukıŋ ] приготування їжі;
17.  fishing [ ̕fı∫ıŋ ] рибалка;
18.  gardening [ ̕gα:dənıŋ ] садівництво;
19.  writing stories [ ̕raıtıŋ ̕stסrız ] написання історій;
20.  going to the cinema (theatre)  [ ̕sınəmə ] [ ̕θıətə ] похід в кіно (театр);
21.  listening to music – слухати музику;
22.  painting [ ̕peıntıŋ ] малювання;
23.  singing [ ̕sıŋıŋ ] спів;
24.  dancing [ ̕dα:nsıŋ ] танці;
25.  to be going to… [ ̕gouıŋ ] збиратися (щось робити);
Topic for Speaking “My Hobby”
Hobby is something that you like to do in your free time. Different people have different hobbies. There are such hobbies as reading, fishing, sports, cooking, collecting things, music and many others. I have my hobby too. I am fond of collecting stamps. It is my hobby. There are many stamps in my albums. I have more than 500 stamps on different themes. I usually buy stamps or exchange them with my friends. My favourite stamps are stamps about different animals. I like my hobby very much.  
Text for Listening
I enjoy reading books. I’m lucky. We’ve got a big library at home. I like to read about sports and sportsmen. I’m reading an interesting story about hockey now. My father likes to read about football. He has got a lot of books about that game. My sister is fond of animals. She likes to read about them. She has books with funny stories and fables about animals. I gave her a present yesterday: a very big interesting book about animals at the zoo. There are a lot of funny stories in it. My mother is interested in history. So she spends her free time with a book on history. I can say that reading is my family hobby.






Test

Topic “Hobbies and Pastimes”

I variant
1.      Translate into English:
-          дорога марка;
-          слухати музику;
-          цікавитись (чимсь);
-          колекціонувати книги;
-          моє хобі;
-          ярмарок у нашому місті;

2.      Translate into English:
1.      – Чим ти захоплюєшся? – Я захоплююсь танцями.
2.      Я збираюся піти в кіно ввечері.
3.      – Яке твоє хобі? – Моє хобі – садівництво.
4.      Я не люблю співати.
5.      Він не збирається дивитись телевізор сьогодні.
6.      Я колекціоную марки, а мій друг колекціонує диски.

3.      Write a composition “My Hobby”.  

4.      Answer the questions:
1.      What do you collect?
2.      Do you like to watch TV?
3.      What is your friend fond of?
4.      Are you going to read a book now?
5.      Does your friend collect CDs?


Test

Topic “Hobbies and Pastimes”

II variant
1.      Translate into English:
-          цікаве хобі;
-          похід в театр;
-          захоплюватись (чимсь);
-          його розвага;
-          великий ярмарок;
-          нова марка;

2.      Translate into English:
1.      – Що ти любиш робити у вільний час? – Я люблю дивитись телевізор.
2.      Моя мама збирається почитати книгу.
3.       – Чим він цікавиться? – Він цікавиться малюванням.
4.      – Яке її хобі? – Її хобі – слухати музику.
5.      Мій брат не любить танці.
6.      Ми не збираємось писати листа зараз.

3.      Write a composition “My Hobby”.

4.      Answer the questions:
1.      What do you do in your free time?
2.      Do you collect stamps?
3.      What is your friend interested in?
4.      Is your sister going to listen to music now?
5.      Is gardening your hobby?

Unit 8
EVERYDAY ACTIVITIES
Active Vocabulary:
1.      certainly [ ̕sə:tənlı ] звичайно;
2.      shopping [ ̕סpıŋ ] покупки;
3.      to buy ( bought, bought ) [ baı ] [ bo:t ] купувати;
4.      a list [ lıst ] список;
5.      carrots [ ̕kærəts ] морква;
6.      potatoes [ pə̕teıtouz ] картопля;
7.      tomatoes [ tə̕mα:touz ] помідори;
8.      strawberry [ ̕stro:bərı ] полуниця;
9.      a cake [ keık ] торт, тістечко;
10.  an ice-cream [ ̕aıskrı:m ] морозиво;
11.  a quarter [ ̕kwo:tə ] чверть;
12.  a half [ hα:f ] половина;
13.  early [̕ə:lı ] рано;
14.  to stay [ steı ] залишатися;
15.  to promise [ ̕prסmıs ] обіцяти;
16.  sandwich [ ̕sændwıt∫ ] бутерброд;
17.  some [ sΛm ] декілька, деякі;
18.  for example [ for ıg̕zα:mpl ] наприклад;
19.  myself [ maı̕self ] я (сам);
20.  yourself [ јo:̕self ] ти (сам);
21.  himself [ hım̕self ] він (сам);
22.  herself [ hə:̕self ] вона (сама);
23.  ourselves [ auə̕selvəz ] ми (самі);
24.  yourselves [ јo:̕selvəz ] ви (самі);
25.  themselves [ ðəm̕selvəz ] вони (самі);
26.  itself [ ıt̕self ] воно (само);
Topic for Speaking “My Day”
I usually get up at 7 o’clock. I wash, dress and feed my cat. At 7.30 I have my breakfast. At 8 o’clock I go to school. School is not far from my house. I usually come to school at 8.15. My lessons begin at 8.30. After three lessons we have a break for lunch. I have lunch in the school canteen. My lessons are over at 2.10. Then I go home. I come home and have dinner. After dinner I play in the yard and do my lessons. At 7 o’clock I have supper. After supper I watch TV, read books or play chess with my father. I go to bed at 10 o’clock.  
Text for Listening
My name is Terre Terricky. I’m Polynesian. I live on a little island of Itataky. It is in the Pacific Ocean. I’m fourteen. I go to school on the island. I like all the subjects. I like learning new things. My favourite subject is nature study. I also like gymnastics and volley-ball. We have to do homework every evening. At home I like cooking and making clothes. At the weekend on Saturday I have done sunglasses. I love dancing and listening to music. 









Test

Topic “Everyday Activities”

I variant
1.      Translate into English:
-          наприклад;
-          купувати моркву;
-          залишатися вдома;
-          моє морозиво;
-          великий список;
-          декілька дітей;

2.      Translate into English:
1.      Я встаю о 7 годині.
2.      Я збираюся купити картоплі.
3.      Мої батьки пообіцяли купити мені компютер.
4.      Вона може піти в парк сама.
5.      Я не люблю моркву.
6.      Діти ходять до школи самі.

3.      Write 10 sentences about what you  usually do every day.








Test

Topic “Everyday Activities”

II variant
1.      Translate into English:
-          робити покупки;
-          червоні помідори;
-          маленький торт;
-          великий бутерброд;
-          купувати картоплю;
-          деякі книги;

2.      Translate into English:
1.      Мій брат прибрав кімнату сам.
2.      Я не люблю торти.
3.      Ми можемо зробити це самі.
4.      Я збираюся купити полуницю.
5.      Я лягаю спати о 10 годині кожен день.
6.      Мої друзі купили морозиво.

3.      Write 10 sentences about what you  usually do every day.









Unit 9
HEALTH AND BODY CARE
Active Vocabulary:
1.      health [ helθ ] здоровя;
2.      to keep fit [ kı:p fıt ] підтримувати форму;
3.      first aid [ fə:st eıd ] перша допомога;
4.      to hurt (hurt, hurt) [ hə:t ] поранити, боліти;
5.      a dentist [ ̕dentıst ] зубний лікар;
6.      healthy [ ̕helθı ] здоровий;
7.      to feel well [ fı:l wel ] почувати себе добре;
8.      ill, sick [ ıl ] [ sık ] хворий;
9.      to ask for help – просити допомоги;
10.  to catch a cold [ kæt∫ ] застудитися;
11.  a headache [ ̕hedeık ] головний біль;
12.  a backache [ ̕bækeık ] біль у спині;
13.  a toothache [ ̕tuθeık ] зубний біль;
14.  an earache [ ̕ıəreık ] біль у вусі;
15.  a tummy ache [ ̕tΛmı eık ] біль у животі;
16.  dizzy [ ̕dızı ] запаморочливий;
17.  to brush teeth [ brΛ∫ tı:θ ] чистити зуби;
18.  flu [ flu: ] грип;
19.  medicine [ ̕medsın ] ліки, медицина;
20.  temperature [ ̕temprıt∫ə ] температура;
21.  a patient [ ̕peı∫ənt ] пацієнт;
22.  pain [ peın ] біль;
23.  to feel (felt, felt) – почувати (себе);
24.  to break (broke, broken) – ламати, розбивати;
25.  to call in the doctor – викликати лікаря;
26.  to stay outdoors [ ̕autdo:z ] проводити час на свіжому повітрі;
Topic for Speaking “Doctor’s Visit”
Last week I felt ill. I felt cold, I had a headache and a temperature. My mother called in the doctor. In the afternoon the doctor visited me. She examined me and said that I had a flu. She wrote me a prescription for some medicines and said to stay in bed for some days. My mother went to the chemist’s and bought the medicines for me. I followed the doctor’s advice and soon I felt better and was healthy again. Next week I went to school.

Text for Reading “Three Pills”
One afternoon, a man went to a doctor and said, “I don’t feel well. I often have a headache and I feel tired.” The doctor examined the man and then left the room. He came back with three different bottles of pills. The doctor said, “Take one green pill with a big glass of water every morning when you wake up. Take one blue pill with a big glass of water after lunch. Then take one red pill with another big glass of water before bed time.” “Three different pills?” the man said in a surprised voice. “What’s my problem, Doctor?” The doctor answered, “You are not drinking enough water.” 





                                                                                                                                                                                                                                                 


Test

Topic “Health and Body Care”

I variant
1.      Translate into English:
-          застудитися;
-          поранити руку;
-          підтримувати форму;
-          здоровий чоловік;
-          чистити зуби;
-          проводити час на свіжому повітрі;
-          викликати лікаря;
-          біль у спині;

2.      Translate into English:
1.      Мій друг хворий.
2.      У мене болить голова.
3.       Я почуваю себе добре сьогодні.
4.      Ми проводимо час на свіжому повітрі кожен день.
5.      У моєї мами грип.
6.      Моя мама викликала лікаря вчора.
7.      Він має приймати  ліки вранці.
8.      Цей чоловік не хворий, він здоровий.

3.      Write a composition on the topic “Doctor’s Visit”.





Test

Topic “Health and Body Care”

II variant
1.      Translate into English:
-          доглядати, турбуватися;
-          приймати ліки;
-          біль у вусі;
-          хвора дівчинка;
-          почувати себе добре;
-          хороший зубний лікар;
-          просити допомоги;
-          перша допомога;

2.      Translate into English:
1.      Я доглядаю за моєю бабусею.
2.      Мій тато хворий, у нього грип.
3.      У мене болить зуб.
4.      Я чистив зуби вранці.
5.      У нього температура.
6.      Жінка попросила допомоги.
7.      Ми підтримуємо форму кожен день.
8.      Цей пацієнт дуже хворий.

3.      Write a composition on the topic “Doctor’s Visit”.




Unit  10
WE ARE UKRAINIANS
Active Vocabulary:
1.      life [ laıf ] життя;
2.      history [ ̕hıstərı ] історія;
3.      to celebrate [ ̕selıbreıt ] святкувати;
4.      a country [ ̕kΛntrı ] країна;
5.      culture [ ̕kΛlt∫ə ] культура;
6.      emblem [ ̕embləm ] емблема, герб;
7.      people [ ̕pı:pl ] люди;
8.      arts [ α:ts ] мистецтво;
9.      capital [ ̕kæpıtəl ] столиця;
10.  a city [ ̕sıtı ] велике місто;
11.  custom [̕kΛstəm ] звичай;
12.  tradition [ trə̕dı∫ən ] традиція;
13.  a flag [ flæg ] прапор;
14.  the world [ wə:ld ] світ;
15.  exactly [ ıg̕zæktlı ] точно;
16.  independence [ ındı̕pendəns ] незалежність;
17.  independent [ ındı̕pendənt ] незалежний;
18.  hard-working [ ̕hα:d̕wə:kıŋ ] трудолюбивий;
19.  national [ ̕næ∫ənəl ] національний;
20.  talented [ ̕tæləntıd ] талановитий;
21.   an issue [ ̕ısјu: ] видання, випуск;
22.   a region [ ̕rı:dЗən ] район, область;
23.  native [ ̕neıtıv ] рідний, місцевий;
24.  well-known [ ̕wel̕noun ] добре відомий;
25.  main [ meın ] головний;
26.  Motherland [ ̕mΛðəlænd ] Батьківщина;

Topic for Speaking “Ukraine”
We live in Ukraine. It is our Motherland. Ukraine is in the centre of Europe. It is a large country. Its territory is 603,7 thousand square kilometers. Ukraine has a long history. Its territory was a part of Kyiv Rus. Today Ukraine is an independent country. The 24th of August is the Independence Day in Ukraine. Kyiv is the capital of our country. Ukrainian people are talented, hard-working and friendly. They have their own language, culture, customs and traditions.  

Text for Listening
 The capital of Ukraine is Kyiv, a beautiful and ancient city. More than three million people live here. Kyiv stands on the Dnipro, the biggest Ukrainian river. There are several bridges over it. Khreshchatyk is the main street of the capital. People like to walk along the street. Maidan Nezalezhnosti, it means “independence square”, is in the centre of the city. It is a very beautiful place with lots of people walking around. There are many places of interest in Kyiv: St. Sophia’s Cathedral, Kyivo-Pecherska Lavra, monuments to prince Volodymyr and to hetman Bohdan Khmelnytskyi, the Golden Gate and many others. The symbol of the city is the chestnut leaf.






Test

Topic “We Are Ukrainians”

I variant
1.      Translate into English:
-          українська історія;
-          наша столиця;
-          незалежна країна;
-          національний прапор;
-          трудолюбиві люди;
-          моя Батьківщина;

2.      Translate into English:
1.      Ми живемо в незалежній Україні.
2.      Столиця України – Київ.
3.      Ми маємо свій національний прапор.
4.      Україна має довгу історію.
5.      Ми святкуємо День незалежності 24 серпня.
6.      Українські люди дуже люблять свою Батьківщину.

3.      Answer the questions:
1.      What is your Motherland?
2.      Is Ukraine smaller than Germany?
3.      What is the capital of your country?
4.      Do you like your country?
      4.Write the composition on the topic “Ukraine”.


Test

Topic “We Are Ukrainians”

II variant
1.      Translate into English:
-          хороша традиція;
-          талановиті люди;
-          головна вулиця;
-          незалежність України;
-          українська культура;
-          ваш звичай;

2.      Translate into English:
1.      Україна – моя Батьківщина.
2.      Ми маємо багато хороших традицій.
3.      Талановиті і трудолюбиві люди живуть в Україні.
4.      Україна знаходиться в центрі Європи.
5.      Національна мова України – українська.
6.      Я дуже люблю свою країну.

3.      Answer the questions:
1.      What is the territory of Ukraine?
2.      Is Ukraine a large or a small country?
3.      What kind of people are Ukrainians?
4.      What do you celebrate on the 24th of August?
      4.Write the composition on the topic “ Ukraine”.





Список використаної літератури:

1. Зайковскі С. А., Адамовська Л. М. Англійська мова. 100 текстів для аудіювання, читання та усного мовлення. – Богдан, 2006. – 144 с.
2. Карпюк О. Д. Підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2005. – 192 с.
3. Любченко О. С., Оніщенко І. О. Аудіювання 5-12 класи. – Харків, ТОВ «Основа», 2006. – 112 с.
4. Мирошніченко А. Л. Усі уроки англійської мови. 5 клас. – Харків, ТОВ «Основа», 2006. – 288 с.
5. Несвіт А. М., Карпова С. М. Завдання для тематичного оцінювання знань учнів з англійської мови 5 класу. – Київ, КІМО, 2005.
6. Active Study Dictionary of English. – Longman, 1985.  













ДЛЯ  НОТАТОК





















































































































                 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

Немає коментарів:

Дописати коментар